poniedziałek, 9 lutego 2015

Cieniowanie u fryzjera ...

Hej :) Jak pisalam we wczesniejszym poscie , pod koniec ubieglego roku postanowilam zmienic kolor wlosow , a  i rowniez zmienic ksztalt i dlugosc fryzury . Wiec wybralam sie do fryzjerki ( a wlosy ogolnie sama sobie podcinam ) . Mialam dosc dlugie wlosy , wiec mozna bylo cos fajnego z nich wyczarowac .
Na poczatku powiedzialam fryzjerce ,ze chcialabym obciac na prosto ,ale ona mi odradzila ,bo mam geste wlosy ,no i zaproponowala cieniowanie ... Przez chwile sie wachalam ,ale jak juz czlowiek siedzi na krzesle w salonie to glupieje :) No i zgodzilam sie , powiedzialam ,zeby mi je troche wycieniowala ... Scinala mi je na wyprostowanych wlosach . Jak przyszlam do domu to nawet bylam zadowolona ,dlugosc mi sie podobala ,jednak kiedy umylam wlosy na drugi dzien to zobaczylam ,ze wygladam jakbym miala jakiegos 'grzybka' na glowie . Ta gorna warstwa krotka , duzo sie odznaczala od reszty ,( omijajac to,ze z jednej strony byla krotsza) a spod wygladal troche jakby byl doczepiany .Nie prostuje wlosow , susze suszarka , czasami na szczotke je podciagne . Niedlugo minie 2 miesiace od sciecia , wydaje mi sie ,ze ta gora troche juz podrosla , powoli bede chciala zejsc z cieniowania i w koncu miec te swoje wlosy obciete na prosto :) Juz wiem,ze moje wlosy nienawidza cieniowana .

Zdjecie z lewej to moje wlosy pare dni po scieciu , rozpuszczone chyba po kucyku ( kazdy w inna strone )
A zdjecie z prawiej jest z wczoraj ,zaraz po umyciu ,wysuszeniu i przeczesaniu TT .
Drozdze wracaja znow do akcji ...

A tak dla przypomnienia zdjecie ok 3 tyg przed wizyta u fryzjerki ...


A Wy mialyscie ostatnio jakies ciekawe przygody z  fryzjerami ? ;-)

11 komentarzy:

  1. Wielka zmiana, na + oczywiscie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ten plus to za kolor czy za sciecie ? ;) Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Ja planuję cięcie w U ale na razie stawiam na zapuszczanie. Jak będą już miały wymarzoną długość wtedy nadam im kształt.

    OdpowiedzUsuń
  3. Widać, że twoim włosom bardzo pasuje ten nowy kształt! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chcesz mieć dłuższe włosy w krótkim czasie? Zapraszam do dołączenia do wspólnej akcji picia drożdży. :)
    http://maly-swiat-kolorowki.blogspot.com/2015/02/akcja-picia-drozdzy.html

    OdpowiedzUsuń
  5. wcześniej było lepiej! :c miały gęstość

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem :( Dobrze ,ze juz mi odrastaja , mam duzo wlosow tylko ze ta gorna warstwa u gory byla taka króciutka , i do tego tak wydegażowana ,że szkoda słow ...Nigdy wiecej fryzjerek heh

      Usuń
  6. Drożdze jako naturalna odżywka... super, polecam też płukankę z pokrzywy lub piwa. Strzyżenie męskie recenzje

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale masz piękny kolorek... ja to farbowaniem próbuje osiągnąć taki właśnie kolor... ale zawsze czegoś brakuje ech ech

    OdpowiedzUsuń
  8. 27 years old Accounting Assistant IV Arlyne Durrance, hailing from Vanier enjoys watching movies like Los Flamencos and Woodworking. Took a trip to Historic Centre of Guimarães and drives a C70. zobacz na tych gosci

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...